Thursday, March 24, 2016

Invitații de nuntă cu flori Nu mă uita

Salve :)

Primăvara ne aduce multă bucurie și poftă de viață. E un sentiment de renaștere care ne umple sufletul de fericire. Sunt minunate primele zile însorite de primavară! Iubim primavara! Ciripitul vesel al vrăbiuțelor e cântecul de început al primăverii. Florile Nu mă uita se lasă și ele dezmierdate de razele calduțe de soare răzbătând timid prin grădina dezmorțită. Un tablou plin de poezie care poate fi tema unei nunți de neuitat.

Invitațiile de nuntă cu flori Nu mă uita sunt realizate manual din carton de bună calitate, cu modele în relief. Panglica de organza cuprinde într-o fundă fină gingașele flori Nu mă uita. Florile Nu mă uita sunt piesa care conturează finețea invitației de nuntă.

Blue Romance

Panglica de organza este elementul care conturează nota romantică a invitației de nuntă.


Albastrul florilor Nu mă uita ne aduce aminte de frumoșii ochi ai personajelor din basme. O pată fină de culoare care definește o invitație elegantă.


Un mesaj de nu mă uita prins într-o gingașă fundă și daruit persoanelor dragi,un eveniment care nu trebuie uitat.


Florile Nu mă uita reflectă gingășia și minunăția unui sentiment unic cum e iubirea.

Invitațiile de nuntă cu flori Nu mă uita pot fi o frumoasă introducere pentru o nuntă romantică în care protagoniștii poveștii de dragoste cu happy-end și plină de savoare sunteți voi.

Pregătirea nunții este frumoasă și prețioasă, bucurați-vă de fiecare moment dedicat!



Pentru comenzi puteți să ne sunați
Anca Milchiș
0724038281
sau să ne scrieți
zannainvitatii@gmail.com

No comments:

Post a Comment